fredag 6 juni 2014

Stort tack!

17.31 kom mailet : Grattis till bloggen "Första året i Hjo" som tog hem vinsten! Bloggaren och Hjo-Hjo firade med varsin skål Svenska lantchips och ett glas bubbel. Hunden svartvinbärssaft utan is.

Stort tack till alla som röstat och stöttat Första året genom denna nagelbitarvecka! Bloggaren är stolt och glad. Mycket.

Veckans blogg, det sitter rätt bra på tungan. Som en gräddbakelse. Man slickar sig om munnen, ett tag           åtminstone.    

                                                                                                                                                           

19 kommentarer:

  1. Åh! Verifieringen är borta också - stort TACK!
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ganska onödigt faktiskt när man får ett mail ändå.

      Radera
  2. Ett stort GRATTIS och jag kan också njuta litet i glansen åt att få vara en av dina trogna bloggläsare... ;-) Eller har jag fel?

    SvaraRadera
  3. Grattis till utmärkelsen :-) Inte illa!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Du är värd ditt pris! Trevlig och lättläst blogg. Ska försöka lära mig av dig att inte bli så långrandig...
    Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack! Hörde att GW Persson sa att man får skriva som man kan. Så är det naturligtvis.

      Radera
  5. Svar
    1. Tack! Jag är överväldigad av alla grattis.

      Radera
  6. Grattis! Bra jobbat både som bloggare och röstfiskare! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, man får inte ligga på latsidan.

      Radera
  7. Stort grattis.... Bra jobbat :)

    SvaraRadera
  8. Svar
    1. Väldigt kul med alla grattis jag får. Tack!

      Radera